Alltid

Alltid, här och nu och för alltid

Vad som händer och var som du än är, så är jag alltid här för dig

För alltid, utan tvekan för alltid

Alla andra kan bara komma och gå, de ska alltid vara vi två

De säger att ingenting är för evigt och allting har sitt slut,

men jag vet precis hur fel de kan ha, jag älskar dig livet ut

Alltid, här och nu och för alltid

Vad som händer och var som du än är, så är jag alltid här

Om du ändå skulle tvivla nån gång på mina känslor för dig,

så ska du komma ihåg att du har ett heligt löfte från mig

Alltid, utan tvekan för alltid

Alla andra kan bara komma och gå, de ska alltid vara vi två

Jag älskar dig så, för alltid

 

 

 

 

 

För alltid (1995)


Kommentarer
Postat av: ROZENMANZ

HEJ

VILKEN FIN DIKT, VAR LÄR MAN SIG ATT SKRIVA SÅ FINT?

Jag försöker också skriva dikter, men är inget vidare på det.

MVH

2010-12-05 @ 01:11:55
URL: http://www.rozenmanz.com
Postat av: Catrin

De e faktiskt ingen dikt, de e en låt som jag skrev av.

Nej jag e verkligen inget vidare på att skriva själv heller, då blir de bara en massa saker som man hört tidigare, så då kan man lika bra ta texten ur en underbar låt! =)

2010-12-05 @ 12:07:35
URL: http://catrinlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0