Klänningar x 2

Idag blev de klänningsprovning. Kul kul. Tyvärr fick man inte fotta när man va där, vilket va super synd tycker jag! Hade vat roligt att ha sen juh!

Började morgonen med att ta bussen till stan med Bex. Vi åt frukost på McDonalds =)
Efter de träffa vi Jenny och sen bar de av in till butiken.

Testade lite olika och tyckte att de satt bra allihopa om man får lov att säga de själv. Hittade 2 favoriter som va super fina, men den som jag spanat in på internet innan ligger fortfarande bra till =) *svååårt detta*

Jenny följde med mig hem sen och kollade lite på de jag har fixat och planerna och så. Tyvärr va Bex tvungen åka hem direkt :/
Vi hittade en fin klänning till Jenny. Sen åkte vi med svärmor in till stan och köpte mönster och tyg till Jennys klänning. Så nu e hennes på g, kommer bli skit fin!!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0