Uppdate

Idag har de blivit lite funderingar med tankarna på dekorationer. Väntar på mina fina diamanter som jag har beställt. Kommer ta ca 1-2 veckor innan de kommer antar jag. Men de kommer bli såå fint!

Har även "hjärt konfetti" sedan tidigare, så de ska jag få in någon stans också! :D:D

Kollade rundor lite på olika ställen i Hbg som både sminkar och fixar hår på samma ställe. Cat Flash och Electa e de som kom upp som rekomenderade. Ska nog in till dem nu i veckan och höra om priser och testuppsättningar.

Nu känner jag verkligen att de e på g på riktigt-
* Klänning testad, fortfarande inte 100 men iaf 95% säker på vilken jag ska ha. Såklart måttbeställd!
* Inbjudningarna beställda och nu har vi godkännt korrekturen ikväll, så nu ska vi bara få bekräftelse på de sen görs dem!
* Servetterna är beställda
* Mycket av pyntet är beställt och en del har vi redan hemma



Syns dåligt här, men priset 1337 blev de för inbjudningarna. Detta innebär alltså att de va dem de ska va, ofc!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0