Fredag

Pratade med kära svärmor och berättade att vi skulle gifta oss =)
Nu e de verkligen på G!

Tyvärr hade min mamma inte tid den dan, så hon fick vänta till dan efter.



Gick in på nån affär med klänningar för att se om de hade nåt liknande som jag tänk mig. Hon va ganska ointresserad tyckte jag. Fick en katalog och sen hejdå.

Gick vidare till Amina. De visade olika och föreslog att jag skulle komma dit en dag, och boka tid, för att kolla igenom sortimentet. Testa olika former och se vilka som passade mig bra vs mindra bra osv. Kul kul!! Ser verkligen fram emot detta!

Funderar på om jag ska ta dem eller den kl'nningen som jag hittade på internet som verkligen e UNDERBART fin! Ska testa hos dem och sen får vi se hur de känns efter de! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0