Inbjudningskorts funderingar

Kollat lite på inbjudningskort och så idag. Har hittat ett kort som jag tycker skit mycket om. Ricard e lite mer tveksam till de, men han vet inte riktigt vilket som skulle bli bättre. Så vi får fortsätta att fundera. Vi har ju tid på oss om vi säger så ;)

Började idag också på att skriva lite om gäster som kommer. De e ju en del funderande och pysslande att få ihop texten bra och så.

Har funderat mer på dekorationer. Nu börjar de ta sig i huvudet hur de ska se ut. Nästa onsdag får jag ta ett planeringssnack med Jenny om detta ;)
Ska bli så kul att testa de olika klänningarna. Trots att jag e 98% säker på vilken jag ska ha e de kul att testa. Ska testa liknande för att se att de ser bra ut osv.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0