Tisdag

Jag ringde kyrkan och fick bokat den. Glumslöv blir de =)
Kommer bli underbara bilder där borta sen, hoppas bara på fint väder också! *smile*

Super trevlig tjej jag pratade med på pastorsexpiditionen, jätte kul!
Tyvärr så har den prästen vi önskade börjat jobba på Mallorca, så honom kunde vi inte ha. Kollade på en bild på de andra prästerna sen på kvällen, så vi hittade en annan ung som vi önskar. Nu återstår det bara att se om hon har möjlighet när de lagt sina semesterscheman.

Har också pratat med Johannah om klänningsprovningen på Anina. Hon va, som jag hoppats på, på dirrekt! Så nu e de bara en till som jag ska fråga imorgon, sen e de också klart! Super kul kommer detta bli!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0