Balsammetoden

Nu inför bröllopsperioden tänkte jag lägga ut detta inlägg från min vanliga blogg här också:

Fick tips om den så kallade balsammetoden inne på Bröllopstorget. Den är bra när håret är sprött och torrt.
Tänkte: Ja de blir säkert inte värre. Testar: funkar den inte så skiter jag i de.
Jag måste säga att jag är supernöjd. På grund av mina blonderingar (när jag gick från rött till blont blev det många sånna!) blev håret torrt och jätte tunnt eftersom jag tappade ganska mycket. Testade balsammetoden och jag tycker att den har fungerat superbra för mig!
inne på http://lockig.se/balsammetoden.php kan ni läsa mer om den. Men de e superenkelt, bara hitta ett bra balsam så blir ens föredetta torra hår fint igen, blir som natt o dag!
Om ni har torrt hår, eller bara vill ha bra återfuktning iaf så rekomenderar jag er att testa!

Tog några bilder på håret när det är helt ofixat, orkade inte byta om så ni får stå ut med morgonrocken på bilderna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0