Klänning

Idag va jag och testade min klänning hos svärmor, tillsammans med min tärna, för att de om det behövdes några eventuella ändringar.
Som tur var så gick det att dra åt ordentlig i ryggen så vi slipper sy in tyget på magen. =)
Var inte 100 nöjd med vissa saker på min klänning, men den ska nog vara så så de e bara att acceptera. Den e superfin och jag tycker verkligen om den, så de e väl de viktigaste? :D

Jenny testade sin klänning också, hon va superfin i den! Kommer bli såå bra! *jej*

Har dessutom kommit på en skitbra idé om hur vi ska gör med festprogrammens utsida. Efter att jag kom på den kändes det superbra. Detta kommer bli de snyggaste festprogrammen i historien ;P *hihi*

Kul att de e så många som e  inne o läser på min blogg, försöker uppdatera er och ge er massor fina bilder och tips :D

Här bjuder jag som en bonus på en bild på Kung Krull *hihi* :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0