Drömmer till bröllopsresan

Längtar dock otroligt mycket till vår "semester"! Jag ska va ledig en HEL månad, första gången sen studenten! Ska bli såååå skönt!!!!
Vet dock inte vad som väntar, en bröllopsresa ska vi på iaf. Efter bröllopet e planen att åka på nån mindre/kortare resa och bara njuta av varandra! Sen en större/längre resa till vintern när jag e klar med skolan. Då kommer man va sååå trött på vintern! Vet ju hur de känns nu :P ,så de kommer bli underbart skönt att åka iväg!
Vi kommer att önska oss resecheckar från Ving och pengar till resan i bröllopspresent, så man får en upplevelse istället för hyllvärmare ;)
Så nu drömmer jag mig bort till bröllopsresan! Om man tänker på hur bra vi haft det på alla semestrar så kan man tänka sig hur bra just den här kommer att bli! Kärlekssemester <3

Så nu bjuder jag på lite bilder på oss från några av våra tidigare semestrar










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0