Jahap

Nu har vi pratat med en som eventuellt ska göra "bröllopstårtan". Blir ett bra mycket bättre pris än vi fått av de andra vi pratat med, typ halva!! Känns skit bra, hoppas bara de tar de också! :D
Kommer bli sååå bra!!
Om de inte blir riktigt så fina som jag vill så e de ju bara att kompletera med egna detaljer.. Men jag tror de blir underbart snyggt!!!!

Imorgon e de alla hjärtans dag.. Då antar jag att de kommer bli likadant för en hel del andra lyckliga tjejer som de e för mig nu. Tror de e mååånga som frisr imorgon *jej*

Men för min del e ju redan planerandet för bröllopet en bra bit på vägen. Idag känner jag mig dock lite småstressad över de sakerna som inte är fixade ännu.. Men de e för tidigt att göra vissa saker, så enkelt e de ju! Går förhoppningsvis över tills imorgon!

Annars e de ganska så lugnt på bröllops fronten.. Ska börja skriva på placeringskorten, vilket jag tror jag skrivit innan. Men d e svårt att få dem fina nog kan jag säga!
Tips, beställde dem på vistaprint, eftersom vi ska skriva namnen för hand så blir de skiiiit bra!!!



Lägger till en bild också, för jag tycker de ser så tomt ut utan!


Hello Sugar Sthlm, tyvärr kan man inte beställa därifrån nånannanstans än till Stockholm :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0