Klänningstestande

I fredags va Jenny här så jag äntligen kunde testa klänningen!! Ricard får ju inte se den på förän på bröllopsdagen ;)
Den satt mycket bättre än jag hade räknat med. Nu ska jag bara inhandla underkläderna så ska min snälla svärmor hjälpa mig med de sista detaljerna sen. Åh, nu känns de verkligt!
Fotade också under tiden jag testade den, kommer bli kul att ha sen! Fast självklart kommer det inte upp här på bloggen eftersom klänningen inte ska visas offentligt förrän jag gifter mig :D
Blir en överraskning hur den ser ut, men jag kan säga att den e underbar!!!! *me like*

Fick faktiskt en slöja med klänningen, jag som va så säker på att jag inte skulle ha en, men jag började fundera iallafal.. Kanske.. Vi får se. Kommer nog vela med det tills den sotra dagen antar jag ;P För nu har jag ju en.. ska man lika gärna använda den då?? Tricky! hehe
Förresten så passade de smyckena som jag köpt skit bra till klänningen, e super nöjd! :D

Nu har jag dessutom börjar fundera lite på båge (bakom brudparet på festen) och kommit fram till att jag högst troligt gör den själv. Ska testa en gång först innan jag bestämmer mig ordentligt bara, men de hade vat kul om man kan få den superfin tills dess ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0