Nedräkningen har börjat på allvar ;)

Imorgon börjar skolan igen och vardagen kommer igång som vanligt! Ska bli skönt på många vis, framförallt med tanke på att nedräkningen till bröllopet har börjat nu på allvar, de e iår vi ska gifta oss! Nu har de redan gått 3 månader och de e endast ganska exakt 5 kvar. Ni får hålla koll med min fina nedräknare som jag satt högst upp på sidan ;)
Tiden kommer att gå fort! Tur man har planerat mycket! xD

30 januari e de bröllopsmässa i Helsingborg. Ska dit såklart, dehär året ska jag dit för att få inspiration till mitt eget bröllop, yeah!!
Förra året va jag där för att Ricard och svärmor stod där och ställde ut eller va de nu heter.. Nu iår e de för MIN del! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0