En sammanfattning av bröllopsdagen

Nu ska jag beskriva lite snabbt vad som hände under bröllopsdagen (med bilder)

Vaknade och åt frukost tillsammans med älsklingen.
Efter det kom Henrik och körde mig till frisören/makeup artisten och jag blev fixad. Bytade även om där.

Vi åkte till stranden och mötte upp älsklingen för fotograferingen innan bröllopet. Vi tyckte att det var bäst att göra den innan. Här kommer en av bilderna som vår duktiga forograf Rasmus Johansson tog:


Även buketten och ringarna blev fotade


Efter detta åt jag några bitar äpple (nej kunde inte äta nån lunch precis, fick inte ens ner ett helt äpple haha)

Sen var det dags för vigsel och allt gick precis som det skulle. Helt underbart och den gick supersnabbt


Efteråt stannade vi utanför kyrkan och mötte upp alla våra gäster




Vi åkte sedan och mötte upp alla i festlokalen. Där startade vi med en välkomstskål


Middagen serverades inne i lokalen och smakade helt perfekt (såklart, de va ju älsklingen och hans familj som gjort nästan allt)


Lite lekar/underhållning fick man ju också ha efterhand :P

...vi visade även slideshow från svensexan och möhippan.


Efter detta var det självklart brudvals

...och fler hängde med upp pch dansade efter ett tag


Och festen kunde sen invigas.. Och vem gör det bättre än Bamse?



Vi pausade festen med lite "tårta"


Efter detta fortsatte festen och snaxen kom ut =)


Hade en underbar dag, tack alla <3

Kommentarer
Postat av: Liv

Hej. jag undrar vilken kyrka ni gifte er i?

Svar: I Glumslövs kyrka :)
mommypigg.blogg.se

2011-08-01 @ 16:07:54
URL: http://festservice.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0