Drömmar

Drömde om bröllopet inatt..
Festen började redan innan själva vigseln och sen skulle den fortsätta efteråt också såklart.
DJ´n körde igång musiken och alla hade kul, retsomdet såg jag att de bara va en timme kvar till vigseln. Då fick DJ´n (som självklart va den som skulle sy in min klänning så den passa mig) fixa klänningen, men det visade sig att den blivit helt rosa.. Ojdå, kan du kanske fixa så den blir vit igen om du vänder på den? Sa jag då *haha* Jo han skulle se vad han kunde göra... Sen vakna jag. Tur man inte hade någon som helst framförhållning i drömmen då :P Hehe 
Var iaf glad och lugn i drömmen och alla hade kul, alltid trevligt att drömma om de på ett positivt/glatt vis! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0