Funderingar kring möhippa...

Har läst en del på Bröllopstorget om möhippor som folk varit på.. Då blir man faktiskt nästan lite orolig.. Varför ska man skämma ut och göra elaka saker mot the bride to be?
Skenmöhippor, sälja pussar (till äckliga främmande män, kan man tänka sig något mycket värre?? Ihh!!!), skickas iväg ensam till ställen långt bort osv osv..
Man vill ju ha en rolig kväll och roliga minnen/upptåg tillsammans med vännerna, inte ett pinsamt minne från denna kväll.. Då hade man ju blivit ledsen!

Nu åtyerstår bara att se hur ens egen blir... Men jag hoppas med hela mitt hjärta att de blir en rolig kväll.. Men jag har bra vänner som anordnar, HOPPAS jag ;P

Toodeloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0