Tips på de bästa bröllopsfilmerna

Här kommer mina favoriter när det gäller bröllopsfilmer! eller iaf de jag kommer på! :D
Nu i bröllopstider är det perfekt att kura ner sig i soffan och se en film med sin älskade



27 dresses, en helt underbar film med Katherine Hegil som man kan se om och om igen! Har du inte sett den som GÖR DE!



4 bröllop och en begravning, en riktig klassiker! Visserligen e man uppväxt med den, men den e fortfarande bra!



Bride Wars med undebara Kate Hudson och Anne Hathaway! Super rolig, allt man kan tänka sig gå fel gör det :P Har du inte sett den?? Herre gud vad sitter du kvar för? SE DEN!



Corpse Bride.. Johnny Depp spelar rösten till den snälla kille som råkar göra ett misstag i skogen i denna underbara film i läskig omgivning.. Men e de Tim Burton så e de! =)



Enchanted (Förhäxad) är kanske egentligen ingen film som har just BRÖLLOP som , men de e en underbar feel good kärleksfilm


En given film att ha med här: Mitt stora feta grekiska bröllop. En underbar komedi som man kan se om och om igen!



The revenge of the bridesmaids e en rolig film som jag verkligen tyckte om. Vill du ha dig ett skratt en dag så se den :D



Mys och skratt på en och samma gång: The wedding date. Se!



Wedding crashers.. Ja vad kan man säga?? LOVE IT! Skit rolig film som alltid kan få en på gott humör! Killarna e givna för rollerna och sååå bra!! Men jag gissar att du redan sett den.. Aja se igen :D



Adam Sandler, behöver jag säga mer? Nej The Wedding Singer e bara såå bra!




Avslutra med en helt okej film: Leap year. En film om att tjejer får fria på skottdagen. Bra att ha till en slappesöndag :D

Kommentarer
Postat av: Andie - I min trädkoja kan allt hända.

hejsan.

Jag har nyligen bloggat om filmen Bride wars eller som den heter på svenska Bröllops Duellen och jag har även länkat tillbaka till ditt inlägg. :-D Ha en fortsatt bra dag.

2011-06-29 @ 20:12:08
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0