Festprogrampyssel

Igår va vi hos svärmor o fixa en del till till festprogrammen. Snart e de klara, bara två saker kvar, en av dem planerar jag att börja med nu i dagarna. Sen e de också klara. *skönt*
De kommer att bli så fina, e supernöjd med dem änsålänge :D



Har skickat mejl med de sista frågorna till floristen. När jag fått svar på dem beställer jag blommorna också, så e ännu en sak ur världen! Helt underbart att kunna kryssa av saker från 2 do listan!

Vad e kvar sen då??... Jo de e egentligen mest blommor till dekoration som ska hämtas (blir dagen innan), "tårtan" ska hämtas och sedan fixas till de sista dagen innan..
Besök i kyrkan bokat veckan innan.. 2 dagar innan e de bokat för dukning o deorationer (allt utom blommor kan fixas då)..
Sista fixning på klänningen o stryka hans kläder får man ju också göra.. Och köpa en slipssak som jag glötm va de nu heter ar jag glömt..

Sen e man inne på dagen innan, mat o sista detaljer ska fixas då. Inhandla snacks får man ju också gör nån dag. :P
Sen e man retsomdet inne på dagen D! =O
Hoppas man inte glömt nåt att fixa nu innan, så man får panikfixa sista dagarna ;) Fast jag tror inte de *haha*

Kram på er alla mina kära läsare! Ni får gärna kommentera mer om ni har tips, idéer eller tankar om NÅGONTING alls :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0