mindre än 2 veckor kvar

Nu är det mindre än 2 veckor kvar och stressen att hinna med allt jag ska innan börjar komma.
Ska hinna skriva färdigt rapporten + hemtentan till skolan (ca 1000 ord kvar så de ska jag klara)
Har börjat checka av mycket på att göra listan inför bröllopet, men finns fortfarande en del saker kvar,, Vissa som man inte KAN göra redan, men en del som man måste göra, t ex träna på bröllopsvalsen... Synd bara att han ALDRIG vill det,, får fortsätta tjata så vi iaf testar 1 (!) gång innan man ska dansa inför sådär 55 pers! =S
Aja, jag tror EGENTLIGEN att det kommer bli att träna några ggr, men jag har en tendens att bli stressad över sånt :P haha

Ska in till Hbg imorgon och då få en del saker fixade. Skönt efter de! =)

OO, längtar nu!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Tur att svärmor e ungdomsinstruktör i dans;)

2011-05-26 @ 12:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0