Möhippa!!!!

Igår va min möhippa!
Hade hur kul som helst, tack tjejer!!!!

Jenny kom och hämtade mig och Anna kom också hem och mötte oss. Vi körde till Jennys lägenhet för lite fördrink och snacks. Linda mötte upp oss där.
Efter det tog vi bussen till stan (regnade som bara den annars skulle vi ju gått) och gick in på Laserdome. 4- kamp med laserspel (lasertag), sumobrottning, tjurridning och gummibandspringande stod på schemat. SUPERKUL!!!!
Blev 2a i det individuella tävlingen och fick medalj!!! hihi

Efter de gick vi en liten runda till utposten medans vi väntade på att resturangen skulle öppna. Trevligt trevligt!
Åt sen på Cardinal, tyvärr en del strul med Annas mat då hon e allergisk, men både förrätten och huvudrätten va mumsiga!
Efteråt gick vi upp på nattklubben och där stanna vi tills de va dags att åka hem :D

Jag hade en fluffig rosa fjäderboa på mig, den va suuupervarm!!! hehe

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej hej.. såg att du också ska gifta dig i glumslövs kyrka. Vad roligt :D Du får berätta hur det var, prästen och så... Hört att man ska ha gisela, får hoppas ni ska ha henne.



Får man lov att fråga var du beställt blommor och tårta? Jättedjungel där ute :(

2011-06-01 @ 13:35:45
Postat av: Catrin

Hej Carina!

Jodå¨vi ska ha Gisela. Har träffat henne 2 ggr och hon verkar KANON!!!

Tårta e från Rönnowska och blommorna har jag beställt från Råå blomman. Ja de e supersvårt, alla vill ju sälja sitt ;)

2011-06-02 @ 21:38:05
URL: http://lillabrollopsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0